joi, 13 august 2009

O bazdaganie



Cineva sa ma lumineze ce e? Avea cam 3-4cm. :D

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Isabela, cineva se plange ca a fost intepata de o insecta neagra.A gasit si acul . Intepatura i-a produs mare suferinta. Cred ca este o insecta periculoasa.

simina spunea...

Isabela, mie mi se pare extraordinar de frumoasa! Periculoasa, da, poate, insa culoarea aripilor e absolut magnifica, n-am vazut asa ceva niciodata!!!!Parca o albina s-ar fi deghizat in musca si si-ar fi vopsit si aripile in albastru!:):):)

Unknown spunea...

Da, simina! De-asta am fugarit-o prin toata curtea sa o fotografiez! E superba. Si isi vedea linistita de treaba ei chiar daca eu ma holbam la ea de la distanta foarte mica!:D Sa fi vazut cu cata meticulozitate strangea polen; sau ma rog, ce o fi facut ea acolo. :D Eu sunt cam inconstienta in ce priveste insectele. Nu ma tem de ele si ele nu se ating de mine. Se mai aseaza pe mine asa, din zbor, ca sa se odihneasca, si pe urma isi vad de drum. :D La munte am fost pista de aterizare pentru cei mai ciudati gandaci si pentru fluturi. :)) Un gandac am reusit sa fotografiez. O sa caut poza. :)

Laura.K spunea...

interesanta si foarte frumoasa combinatia de culori.