vineri, 21 noiembrie 2008

Tricotate

va urma :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

si tricotajele sunt facute de tine?

ma uit cu fiica-mea pe blogul tau si ma tot bate la cap sa te intreb din ce sunt facute podoabele.

A, multumesc pentru linkurile spre blogurile mele.

Unknown spunea...

Placerea a fost, mai ales de partea mea!Si va multumesc la randul meu pentru vizita! Podoabele te referi la bijuterii? Sunt din argila polimerica, Fimo. Si da, tot ceea ce e pe acest blog e facut de mine. Si tricotajele. Tot. Nu am avut timp, dar voi posta tipare pentru tricotaje(desenul), in genul celui de mai sus. Daca tricotezi si le vrei ti le pot da pe yahoo messenger. :)

Anonim spunea...

a fost o vreme cand tricotam si in timp ce o culcam pe fiica-mea. din pacate, nu mai am timp, dar mi-ar placea sa-mi dai modelele ptr ca tricoteaza altcineva din familie.
Multumesc!

nu stiu cum functioneaza blogspotul si nu stiu unde sa-ti las adresa de mail de pe yahoo.

Unknown spunea...

id-ul meu de yahoo messenger e agutara. Adauga-ma tu in lista de messenger siiti dau modelele.